Letni obóz szkoleniowo – wypoczynkowy Szklarska Poręba 8-16.07.2023

Relacja z obozu:

1. Pierwszy dzień obozu Modern Ju-Jitsu Szklarska Poręba 2023 za nami. Podróż przebiegła szybko i sprawnie. Po rozlokowaniu się w pokojach – krótkie zebranie organizacyjne i wyjście na spacer po najbliższej okolicy. W centrum miasta małe zakupy, pierwsze lody i gofry, kilka fotek. Po powrocie pyszny posiłek, czas na odpoczynek i oczywiście trening. Pogoda i humory dopisują.
  2. Uff jak gorąco. W odpowiedzi na upał schowaliśmy się dzisiaj w lesie. Do południa na trasie pieszej wycieczki do Wodospadu Szklarki, po południu w parku linowym Trollandia. Oj trzęsły się niektórym nogi na trasie przejścia zawieszonej na słusznej wysokości – ale wszyscy pokonali własne słabości i z uśmiechem zameldowali się na mecie. Wieczorem tradycyjnie trening – powoli idziemy do przodu z technikami.
  3. Dzisiaj pogoda w kratkę – raz słońce – raz deszcz ale my idealnie wkomponowaliśmy się w słoneczne okienko i zaliczyliśmy Wodospad Kamieńczyka i super spacer wzdłuż kolejki na Szrenicę, lody, małe zakupy i powrót na pyszny obiad. Po południu i wieczorem trening z lekkim przymrużeniem oka – Świat stanął na głowie i my też.
  4. Kolejny dzień obozu za nami. Przed południem odwiedziliśmy Park Dinozaurów. W trakcie pobytu odbyliśmy zapierający dech w piersiach seans w kinie 6D, przeszliśmy galerię złudzeń, przeprowadziliśmy zawody strzeleckie z karabinka pointballowego, zwiedziliśmy wystawę dinozaurów, poszaleliśmy w parku linowym. No koniec wizyty ścieżka edukacyjna o zwierzętach w polskich lasach oraz chwila wytchnienia przy pysznych lodach. Po południu udaliśmy się do parku rozrywki Esplanada na tor saneczkowy. Po emocjach towarzyszących zjazdom, coś na osłodę, małe zakupy. Wieczorem trening – szlif technik podstawowych i kombinacji obronnych do egzaminu.
  5. Kolejny obozowy dzień spędziliśmy w większości na sali szlifując techniki do egzaminu. Rozpoczęliśmy turniej łuczniczy i lekcje języka japońskiego. Dzisiejsza aura nie sprzyjała pieszym wycieczkom w góry dlatego ograniczyliśmy się do małego popołudniowego spaceru do centrum miasta. Tam drobne przyjemności – jazda na laser pontonach, gry zręcznościowe, zakupy pamiątek i tradycyjna już przerwa na coś słodkiego.
  6. Czwartek spędziliśmy na wycieczce do aquaparku. Skorzystaliśmy z praktycznie wszystkich dostępnych atrakcji Term Cieplice. Czas zabaw w wodzie szybko minął. Potem wizyta w pizzerii, spacer i chwila odpoczynku w parku zdrojowym. Po powrocie do Szklarskiej Poręby kolejny trening poświęcony doskonaleniu technik do egzaminu – idziemy do przodu!!!
  7. Piątek rozpoczęliśmy od spaceru na Zakręt Śmierci. Potem indywidualne przygotowania do egzaminu- nauka samodzielnego wyszukiwania technik z podręcznika. Drugi trening poświęcony powtórce technik podstawowych z zakresu Modern Ju-Jitsu. Wieczorem ognisko z pieczeniem kiełbasek. I tak minął nam kolejny dzień obozu.
  8. Sobota to czas na podsumowanie obozu. Do południa przeprowadziliśmy część techniczną egzaminu oraz dokończyliśmy turniej łuczniczy. Po południu lekcja języka japońskiego zakończona pisaniem imion, prezentacja pantomimicznych występów w ramach chrztu obozowego oraz kumite. Egzamin zakończył się dla wszystkich sukcesem. Po kolacji pożegnalny spacer po Szklarskiej Porębie i małe zakupy. Czas obozu szybko minął – już jutro wracamy do domu z uśmiechem na twarzach.
  9. Obóz szkoleniowo – wypoczynkowy Modern Ju-Jitsu Szklarska Poręba 2023 za nami. Dziękuję wszystkim uczestnikom za wykonaną pracę, Właścicielom i Pracownikom Ośrodka Wypoczynkowego HALNY za super organizację naszego pobytu oraz EURO-TRANS Brychcy za, jak zwykle, transport na najwyższym poziomie. Do zobaczenia na sali treningowej we wrześniu.Pozdrawiam serdecznie – Shihan Artur Haraj